9 Mart 2010 Salı

Alaska Frigo

İlk tanışmam deniz kenarı, plajdaydı frigoyla. O zamanlar kolluklarla simitlerle yüzdüğüm çağlarım. Deniz, kum, güneş üçlüsüne dördüncüydü benim için. Bunlarla bütünleşmişti. Tadını cok sewerdım.. taklitleride çıkmıştı algidadan… Dondurmacı, buz dolu kutusuna vurarak melodi yapar alaska frigooooo cola fruko gazoz diye bağırırdı. . Kısa kot short, kafada kovboy sapkası sahilde gezinen dondurmacıların üniformalarıydı sanırım o dönem :)
Kumsalda tanıştığım frigo, kollukları cıkarttıgımda sinema salonlarında yerını almıstı.. sınema arasının vazgeçilmeziydi.. patlamış mısırla rekabete girişti.. dondurmacılarda kovboy sapkasını cıkartmıslardı.. sadece frıgo yemek için bile sinemaya gidenler vardı belki.. baya bi kazıktı sinemalarda kendileri..
Hatıralarıyla, belleğimde yer etmiş.. Şimdilerde var mı bilmiyorum ben rastlamadım . :) olsa bile eski tadını verir mi.. Suan kollukla yüzünler ilerde benim gibi eskiden frigo vardı derler mi… Efsaneler unutulmuyor.. Ya tadıyla ya da duygusal olarak
:)




Tags
Alaska Frigo

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails